wtorek, 27 stycznia 2009

Diagnoza: Blog

Mam bloga. Pamiętacie ten dzień, kiedy zakładaliście swój pierwszy blog / galerię / stronę internetową? Można się zastanawiać, dlaczego ludzie je zakładają. Osobiście wydaje mi się, że odpowiedź jest prosta i skomplikowana zarazem. Bloga założyłem z potrzeby. Znacznie trudniej jest mi zdefiniować drugą część. Z potrzeby czego? I tu tkwi sedno. O ile rozróżniam wiele z nich, to jednak nie mogę wskazać tej jednej wiodącej potrzeby, bo każda jedna z nich jest w pewnym stopniu prawdziwa. Podejrzewam, że chyba najbardziej trafną z nich, jest potrzeba przynależenia człowieka do pewnej społeczności i pełnienia w niej aktywnej roli. Na razie więc wykorzystywał go będę jako narzędzie do komentowania i kontaktu wpisów w blogach znajomych. A w przyszłości, zobaczymy, co przyniesie sama przyszłość.

1 komentarz:

  1. heh akurat zajrzałem na twój profil ;p

    powrzucaj tu jakieś szkice itp. bo na pewno coś tam maziasz ale pewnie nie dokańczasz wszystkiego ;] .

    OdpowiedzUsuń